En ny sida

När jag var 13 år fick jag intevjua Alf Henriksson för något skoluppdrag. Jag kommer inte ihåg så mycket, hans hus, det var vinter och att jag stolt talade om min gode vän som var en så duktig fotograf (vi var två som intervjuade). men en sak fastande på allvar. Han hade aldrig en aning om vad han skulle skriva. Det började med någon filur eller en krabat och så kom det ena efter det andra upp. Sen läste jag hans Historien genom A och förstod exakt vad han menade.

Den här sidan påminner om det. Ambitionen  är att ha en plats att samla alla reaktioner på Ledare, tyckare, debattartiklar  och andra tankepåtryckningar.

Nu gick den här morgonen till att skapa den här sidan….  så vi får se vad morgondagen bjuder.

Leif

Kommentera

